پیش‌بینی تشرف بیش از ۱۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه کرامت تولیت آستان قدس رضوی: صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» + جزئیات ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین از مشهد تا کربلا آغاز شد برگزاری اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد + فیلم و عکس سردار ایافت دعوت حق را لبیک گفت آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد برگزار شد منطقِ امام صادق (ع) و بایستگی‌های امر به معروف اندر احوال خیال همه آنچه از انقلاب فرهنگی امام ششم شیعیان باید بدانیم| امام به حق ناطق؛ حضرت صادق(ع) ترویج فرهنگ رضوی در روستا‌ها با بهره گیری از ابزار هنر رونمایی از از بسته شعر دهه کرامت ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع) شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت اعلام شد آیت‌الله علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است میزبان کریم روایتی شنیده نشده از سازندگان و بانیان قدیمی‌ترین کاشی‌های حرم مطهر رضوی نتیجه دوری از نماز
سرخط خبرها

پیش بینی ورود ۱۲۰ هزار نفری زائران پباده به مشهد تا امشب

  • کد خبر: ۱۲۶۹۰۰
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
پیش بینی ورود ۱۲۰ هزار نفری زائران پباده به مشهد تا امشب
سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: تاکنون از مبادی ورودی مشهد ۶۰ هزار زائر پیاده برای زیارت امام رضا (ع) حضور یافتند و پیش بینی می‌شوداین تعداد تا امشب، ۲ مهر ماه به ۱۲۰ هزار نفر هم برسد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین رضایی، سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده، امام رضا (ع) درباره پیش بینی حضور زائران پیاده در آستانه شهادت امام رضا (ع) به مشهدگفت: تا کنون ۳۹ هزار ۶۰ نفر زائر پیاده در مشهد حضور یافتند و پیش بینی می‌شود  ۲۱ هزار و ۱۵۰ نفر دیگر تا ظهر امروز به مشهد مشرف شوند که در مجموع این تعداد برای امروز به حدود ۶۰ هزار نفر می‌رسد. همچنین پیش بینی می‌شود تا امشب ۲ مهر ماه، ۶۰ هزار نفر دیگر زائر پیاده به مشهد ورود یابند.
به گفته وی، بزرگترین کاروان ما فردا از نیشابور خواهد بود که حدود ۲۵۰۰ نفر از بانوان ااین شهرستان به مشهد مشرف می‌شوند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده، امام رضا (ع) درباره وضعیت اسکان زائران گفت: ۱۳۰ هزار نفر پیش بینی اسکان درمشهد شده است که از امشب حدود ۳۰۰ محل اسکان پر خواهد شد. خوشبختانه مشکلی برای اسکان زائران نداریم.

به گفته وی، پیش بینی اسکان برای افرادی که در مسیر هستند و پیش بینی اسکان نکرده اند صورت گرفته است که با شناسایی این افراد وضعیت اسکان آن‌ها ساماندهی خواهد شد. سه روز خدمات رفاهی و اسکان برای تمامی زائران در محل اسکان صورت گرفته است.

رضایی یادآور شد: ما حدود ۲۶۶ مرکز اسکان در نظر گرفتیم که از این تعداد ۲۵۰ مرکز از ظرفیت مدارس، ۱۲ حسینیه و ما بقی هم ظرفیت ورزشگاه‌ها استفاده می‌شود. همچنین علاوه بر این تعداد مردم فضا‌هایی مسقفی را تجهیز کردند که در صورت ضرور در اختیار زائران قرار گیرد.

وی گفت: واحدی به نام واحد ایمنی درحال فعالیت است که این واحد ایمنی کل محل‌های اسکان ما را ازنظر تاییدیه ایمنی ارزیابی می‌کند تا شاهد اتفاقی در این ایام نباشیم. ۲۵۰ نفر از داوطلبان که واقف بر اطلاعات ایمنی هستند در این حوزه با ما همکاری می‌کنند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->